نرم افزار طراحی پلانهای مسکونی و ساختمانHome Plan Pro v5.2.12

 

بر خلاف نرم افزارهای عمومی و در غالب موارد بسیار بزرگ ، توسط این نرم افزار نسبتا کوچک میتوان با سرعت بسیاری طرحهای مورد نظر خود را ساخته و یا مورد ویرایش قرار دهیم . نمادهای آماده فراوانی از اجزا ساختمان ، جهت سرعت بیشتر در اختیار کاربر میباشد.  انتقال هریک از آنها فقط با یک کلیک موس امکانپذیر است .که شما با دانلود از سایت فری دانلودها از این امکانات بهره خواید برد . با وجود حجم کم نرم افزار امکان استفاده از لایه ها به خوبی پشتیبانی میگردد. تصاویر طراحی شده در لایه های مختلف به خوبی قابل انطباق بر یکدیگر و ساخت تصویر واحد میباشند .

(دانلود درادامه مطلب)

موتور نمایش سه بعدی نرم افزار بسته به میزان حافظه Ram و توانایی CPU به خوبی قادر به Render ساختن اجزا تصویر و نمایش سه بعدی آن از زوایا مختلف میباشد . این قابلیت هم برای پلانهای خارجی و هم برای پلانهای داخلی به زیبایی عمل میکند .
مثلا میتوان توسط استفاده از این تکنیک به صورت مجازی به گشت و گذار در ساختمان طراحی شده پرداخت و حتی تصاویری نیز از آن تهیه نمود. کیفیت تصاویر باز سازی شده در این نرم افزار با Ram حدود 256MB و CPU سلرون با فرکانس 1.8 گیگاهرتز در حد تصاویر انیمیشن ساده اندازه گیری گردید. قابلیتهای عمومی نرم افزار همانند اکثر نرم افزارهای طراحی شامل امکان اضافه سازی و حذف قسمتهای مختلف ، اضافه کردن متن ، استفاده بهینه از رنگ و چنانکه ذکر گردید نمادهای آماده نظیر شکلهای مختلف دیوار ، درب ، پنجره ، سرویسهای بهداشتی و حتی وسایل زندگی میباشد . 

دانلود با حجم:30.5MB
پسورد:www.freedownlaodha.com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد