نرم افزار مدیریت دانلودflashget3.2.0.1060en

 

امروزه نرم افزارهای مدیریت دانلود زیادی روانه بازار شده اند که در بین آنها هریک ویژگی های خاص به خود را داشته ولی در عملکردهای اصلی شباهت زیادی به هم دارند. اکثر اینگونه نرم افزار ها را بایستی از شرکت سازنده آن خریداری نمود، ولی در این میان نرم افزارهای مدیریت دانلودی نیز به چشم می خورند که همان قابلیتها و چه بسا بیشتر ازنمونه های فروشی را داشته و درعین حال رایگان می باشند. یکی از قدرتمندترین و شناخته شده ترین این نرم افزارهای مدیریت دانلود، FlashGet می باشد که قبل ازاین با نام JetCar شناخته شده بود. این نرم افزار بگونه ای خاص و ویژه طراحی شده است که راهکاری مناسب برای دو مسئله از بزرگترین مشکلات در زمینه دانلود یعنی سرعت و مدیریت فایلهای دانلودی ارائه نماید. چنانچه از مشکلاتی همچون اتصال کم سرعت اینترنت برای دانلود فایل های خود، یا قطع شدن ارتباط اینترنت در میانه راه دانلود فایل به هر دلیلی، یا ناتوانی از رهگیری دانلودهای روبه فزونی خود رنج می برید، نرم افزار قدرتمند مدیریت دانلود FlashGet بهترین راهکار برای شما است. این نرم افزار این توانایی را دارد که فایل های دانلودی را به قسمتهای کوچکتر تقسیم نموده وتمامی قسمتها را بصورت همزمان وبا هم دریافت نماید تا با استفاده از این روش سرعت دانلود شما را تا پنج برابر واقعی افزایش دهد. ویژگی های مدیریتی قدرتمند و ساده این نرم افزار به شما کمک می نماید تا کنترل دانلودهای خود را بگونه ای که تاکنون هرگز تجربه آن را نداشته اید ، به دست گیرید. هم چنین دیگر قابلیتها همچون، امکان از سرگیری مجدد دانلود در صورت قطع ارتباط، زمان بندی ، ایجاد صف های مختلف دانلود، پشتیبانی از پراکسی سرورها، دسته بندی فایلهای دانلودی، امکان قطع ارتباط اینترنت یا خاموش نمود سیستم پس از اتمام دانلود، و نیز امکان دریافت فایلهای تورنت و غیره بدون نیاز به نصب نرم افزارهایی همچون utorrent ، ونیز فایل ها از سایتهایی که از استاندارد eMule استفاده می نمایند، امکان دانلود از اف تی پی ها و سایتهایی که نیاز به تعیین اجازه دسترسی برای دانلود فایل دارند، و بسیاری از قابلیتهای قدرتمند و کارآمد دیگر که امکان مدیریت دانلود های شما را بهتر و ساده تر می نماید از ویژگی های این نرم افزار است،که میتوانید از سایت فری دانلود ها دریافت کنید.

(دانلود درادامه مطلب)


ادامه مطلب ...

نرم افزار FileZilla 3.1.5

                          

نرم افزاری رایگان به منظور برقراری ارتباط با سرور های ftp و یا ftp های میزبان جهت دانلود و بارگزاری انواع فایل ها می باشد.
همانند هر برنامه مدیریت ftp دیگر، filezilla این امکان را فراهم می سازد تا کاربر علاوه بر انتقال فایل ها بر روی سرور خود به جستجو در میان فولدر های سرور و یا هارد نیز بپردازد. همچنین این نرم افزار قابلیت آنرا دارد تا در یک زمان مشخص نسبت به ارسال چند فایل اقدام کند.
در نگارش جدید filezilla برخی اشکالات موجود در نسخه های پیشین برطرف شده است و در بعضی قسمت ها نیز شاهد بهبود کار برنامه می باشیم.
این نرم افزار از دیواره های آتش در اتصال ها، ssl ، سیستم امنیتی kerberos gss و proxyپشتیبانی کامل به عمل می آورد،که کاربران این نرم افزار را میتوانند از سایت فری دانلود ها دانلود واستفاده کنند.
(دانلود درادامه مطلب)

ادامه مطلب ...

مقابله و حذف ترجان ها با Anti Trojan Elite 4.2.4

 

تروجان ها با سرعت زیادی در حال افزایش هستند و روز به روز عملکرد آنها پیچیده تر میشوند، این برنامه های مخرب را معمولاً با فایل هایی اجرایی مخلوط میکنند و برای قربانی ارسال میکنند، این گونه برنامه ها را که بیشتر با اهداف جاسوسی ساخته میشوند برای دزدیدن پسورد استفاده میکنند، با نصب یک آنتی تروجان در مقابل این دسته از فایل های مخرب ایمن شوید.این نرم افزار یکی از بهترین نرم افزارها در شناسایی و حذف تروجان ها از روی سیستم شما میباشد، محافظت به صورت بلادرنگ در مقابل عملکرد سیستم، شناسایی فایل های اجرایی آلوده به تروجان، پاکسازی فایل های آلوده، شناسایی برنامه های ضبط صفحه کلید، ایجاد نسخه پشتیبان از فایل های پاک سازی شده و … همه از ویژگی های این نرم افزار میباشدکه این نرم افزار در سایت فری دانلودها در اختیار کاربران قرار گرفته.

(دانلود درادامه مطلب)

ادامه مطلب ...

معروف ترین نرم افزار رایت Nero.Multimedia..Suite.10

       

امروزه هنگامی که بحث رایت سی دی و دی وی دی مطرح می شود اولین نرم افزاری که به ذهن می رسد نرم افزار قدرتمند نرو می باشد . این برنامه کاملترین نرم افزار رایت می باشد که سابقه ی درخشانی دارد و یکی از نرم افزارهای اصلی و مورد نیاز همه ی کاربران به حساب می آید . معمولا اکثر کاربران رایانه پس از نصب ویندوز نرم افزار Nero را نیز نصب می کنند . این برنامه همانطور که می دانید از اهمیت بالایی برخوردار است . جدیدترین نسخه ی این برنامه ی قدرتمند و پرطرفدار را فری دانلود ها برای دانلود کاربران خود قرار داده است تا دیگر در امر رایت سی دی و دی وی دی بی نیاز از نصب برنامه ای جانبی باشید .
شاید اکثر شما تنها از قسمتهای  Data (جهت رایت انواع فایل بر روی دیسک) ، Audio (جهت رایت انواع موسیقی بر روی دیسک) ، Video (جهت رایت انواع فیلم بر روی دیسک) و چند قسمت دیگر نرم افزار Nero استفاده کنید اما جالب است بدانید رایت دیسک تنها یکی از امکانات این نرم افزار می باشد، زیرا شما با استفاده از آن می توانید فیلم های خود را به صورت DVD جهت پخش در دستگاههای خانگی تهیه کنید که در حین ساخت فیلم قادرید تا ویرایشهایی را به دلخواه در آن ایجاد کنید مثلآ صفحه ی اول آن را خود تغییر دهید و یا زیر نویس فیلم را هم به آن اضافه کنید و بسیاری امکانات دیگر. همچنین با استفاده از این نرم افزار می توانید تمام فایل های ویدیویی ، صوتی و تصویری موجود در رایانه را پخش کنید زیرا این نرم افزار دارای یک پلیر بسیار قدرتمند بوه که می توانید تمام فرمتهای فیلم ، موزیک و عکس را پخش کند که از این جهت هم شما را بی نیاز به داشتن نرم افزارهایی همچون پلیر و نرم افزار نمایش عکس می نمایید. علاوه بر این شما می توانید با کمک این نرم افزار عکس های مورد نظرتان را به صورت یک آلبوم بسیار زیبا و قشنگ در آورده و سپس آنرا بر روی دیسک جهت نمایش در دستگاهای مختلف آماده کنید. از امکانات  دیگر این نرم افزار بسیار عالی میتوان به امکان تهیه نسخه پشتیبان از هارد اشاره نمود که شما می توانید پس از اینکار فایل بدست آمده را در فرمتهای مختلف جهت رایت بر روی انواع دیسک تهیه کنید و یا سی دی ها صوتی مورد نظرتان را با بهترین کیفیت بر روی هارد ذخیره نمایید. این نرم افزار دارای امکانات بی شمار دیگری می باشد که توضیح هر کدام از آنها در اینجا امکانپذیر نبوده و مطمئنآ شما در صورت کار با آن با تک تک این امکانات آشنا می شوید و از آنها استفاده می کنید. می توانید این نرم افزار محبوب را از فری دانلود ها دریافت نمایید .

(دانلود درادامه مطلب)

ادامه مطلب ...

نرم افزار طراحی پلانهای مسکونی و ساختمانHome Plan Pro v5.2.12

 

بر خلاف نرم افزارهای عمومی و در غالب موارد بسیار بزرگ ، توسط این نرم افزار نسبتا کوچک میتوان با سرعت بسیاری طرحهای مورد نظر خود را ساخته و یا مورد ویرایش قرار دهیم . نمادهای آماده فراوانی از اجزا ساختمان ، جهت سرعت بیشتر در اختیار کاربر میباشد.  انتقال هریک از آنها فقط با یک کلیک موس امکانپذیر است .که شما با دانلود از سایت فری دانلودها از این امکانات بهره خواید برد . با وجود حجم کم نرم افزار امکان استفاده از لایه ها به خوبی پشتیبانی میگردد. تصاویر طراحی شده در لایه های مختلف به خوبی قابل انطباق بر یکدیگر و ساخت تصویر واحد میباشند .

(دانلود درادامه مطلب)

ادامه مطلب ...