دانلود محبوب ترین مسنجر دنیا Yahoo!Messenger v8.0.0.711

همگی ما نرم افزار یاهو مسنجر را می شناسیم ! نرم افزاری معروف از کمپانی بزرگ اینترنتی YAHOO که امروزه دارای شهرت فراوانی می باشد و هرکس که اینترنت را می شناسد ، آن را نیز می شناسد. نرم افزار Yahoo! Messenger یکی از مشهورترین برنامه های گفتگوی اینترنتی می باشد که به کمک آن کاربران اینترنتی قادر خواهند بود تا از هر کجای دنیا با یکدیگر ارتباط برقرار نمایند. این نرم افزار از امکانات مختلفی برای سرگرمی و همچنین از ابزارهای گوناگونی برای راحتی کاربران استفاده می کند. به کمک این ابزارها کاربران قادر خواهند بود تا با یکدیگر از روش های مختلفی گفتگو نمایند. می توانند با یکدیگر از طریق میکروفون صحبت کرده و یا به کمک دوربین های کوچک اینترنتی ( WebCam ) یکدیگر را مشاهده نمایند. همچنین کاربران می توانند به کمک ابزار اتقال فایل اقدام به در و بدل اطلاعات با یکدیگر نمایند.

این نرم افزار پرطرفدار در کشور ما نیز به یکی از مشهورترین ابزارهای گفتگو و دوست یابی تبدیل شده است و حتی در بسیاری موارد از این ابزار برای مشورت در امور مختلف با دوستانی که در دیگر شهرها زندگی می کنند استفاده می شود.

دانلود در ادامه مطلب..


  ادامه مطلب ...

دانلود آنتی ویروس Avast! 4.8.1296

نسخه جدید و محبوب و نهایی از آنتی ویروس و اینترنت سیکوریتی محبوب اواست.نرم افزار Avast! نام یکی از بهترین نرم افزارهای آنتی ویروس شناخته شده است که به شما این امکان را می دهد تا بتوانید سیستم خود را دربرابر انواع ویروسها، تروجانها ، کرمهای رایانه ای  وسایر تهدیدهای اینترنتی محافظت کامل نمایید.

از قابلیتهای این نسخه نرم افزار می توان به Anti-spyware داخلی گنجانده شده در نرم افزار، محافظ وب، Anti-rootkit داخلی، قابلیت بروزرسانی خودکار، محافظ مخصوص نرم افزار در برابر غیر فعال شدن توسط نرم افزارهای مخرب، هسته آنتی ویروس داخلی، سازگاری کامل با سیستم ، بومی سازی، ومحافظ شبکه را می توان نام برد. این نسخه از نرم افزار یک آنتی ویروس کاملا مورد تایید ICSA می باشد . همچنین برنده جایزه VB100% در سال ۲۰۰۲ و ۲۰۰۴ در زمینه بازبینی های مقایسه ای Virus Bulletin  می باشد . این آنتی ویروس سیستم شما را برای خطرات احتمالی ویروسها، کرمها، تروجانها وروت کیتها و غیره به دو صورت با کسب اجازه از کاربریا به اصطلاح (On Demand) و یا بصورت خودکار یا به اصطلاح On Access ونیز ایمیلها، فایلهای بوت، فایل اکسپلورر و اسکرین سیور را بررسی و اسکن می نماید. دیتابیس آنتی ویروس نیز با استفاده از فناوری iAVS دوبار در هفته بروزرسانی می شود. 


 

ادامه مطلب ...

دانلود نرم افزار الترا سورf

آنتی ....قوی الترا سورف یکی از قوی ترین ...... شکن های نت است. که من تاجدید ترین نسخه آن را در اختیار شما قرار می دهم امیدوارم در امور مهم ومناسب از آن استفاده شود

دانلود در ادامه مطلب..

ادامه مطلب ...

تماشای کره زمین از دید Nasa

 

بهتر و قدتمند تر از نرم افزار گوگل ارث!امروزه نرم افزارهای مشاهده ماهواره ای سطح زمین از کاربردهای بسیار زیادی برخوردار است. نرم افزاری را که امروز در سایت میهن دانلود برایتان آماده کرده ایم در همین زمینه کاربرد دارد. نرم افزار NASA World Wind از جمله نرم افزارهای قدرتمند مشاهده ماهواره ای سطح زمین به صورت سه بعدی و پدیده های جوی میباشد. این نرم افزار توسط سازمان ملی هوا و فضانوردی امریکا NASA توسعه یافته و شما با استفاده از آن به راحتی می توانید نقاط مختلف کره ی زمین را از بالا تماشا کنید. این نرم افزار رقیب قدرتمند نرم افزار گوگل ارث به شمار می رود و حتی میتوان آنرا برتر از گوگل ارث دانست زیرا این نرم افزار تصاویر را از 6 ماهواره پیشرفته دریافت می کند و این درحالی است که نرم افزار گوگل ارث تنها از سه ماهواره تجاری برای دریافت تصاویر استفاده می نماید. همچنین در نرم افزار شرکت ناسا دسترسی شما به تصاویر گسترده تر خواهد بود و زوم بر روی تصاویر در این برنامه نسبت به گوگل ارث خیلی بیشتر است. علاوه بر این تصاویری را که این نرم افزار نشان می دهد مربوط به چند ساعت قبل است و این در حالی است که در گوگل ارث تصاویر به چنین ماه قبل بر میگردد.
توضیحات کامل تر و ویژگیهای نرم افزار در ادامه مطلب موجود است

ادامه مطلب ...

دانلود نرم افزار تبدیل کامل ویندوز Xp به Seven

 

در حدو یک سال از انتشار ویندوز سون میگذرد شاید شما هم جز آن دسته از افرادی باشید که از این سیستم عامل استفاده میکنند. همانطور که بارها در سایتها و مکان های مختلف دیده و یا شنیده اید، ویندوز هفت از نظر ظاهر نسبت به سایر ویندوز های شرکت مایکروسافت بسیار زیبا تر و قشنگ تر است که یکی از عمده دلایل انتخاب افراد همین داشتن محیط بسیار زیبا ویندوز سون است که هر بیننده ای را مجذوب خود می کند. اما در این میان  افرادی هم هستند که به دلایل مختلف از قبیل نداشتن قطعات سخت افزاری لازم برای نصب ویندوز و سایر مشکلات هنوز هم از سیستم عامل قدیمی مایکروسافت یعنی ویندوز ایکس پی استفاده می کنند. شاید شما هم جز این دسته از افراد باشید ولی از زمان انتشار ویندوز سون خیلی دوست داشتید که این ویندوز را حتی برای یکبار هم شده بر روی سیستم خود نصب کنید. از همین رو امروز در این وبلاگ نرم افزاری را برایتان آماده کرده ایم که با کمک آن می توانید به طور کامل ظاهر ویندوز ایکس پی را تغییر داده و به ویندوز محبوب 7 تبدیل نمایید.
شما با نصب نرم افزار Seven Remix XP می توانید ظاهر ساده ویندوز ایکس پی خود را به ظاهر ویندوز سون تبدیل نمایید. این نرم افزار جز بهترین نرم افزارهای تغییر چهره ویندوز ایکس پی به ویندوز سون میباشد که تا به حال ساخته شده و در طی هر ماه نسخه ی جدیدی از آن منتشر میگرد. پس از پایان مراحل نصب این نرم افزار از شما درخواست میکند تا سیستم را رستارت کنید که پس از رستارت سیستم در هنگام اجرای مجدد آن میتوانید تغییراتی را که این نرم افزار بر روی ویندوز ایکس پی شما اعمال کرده است را مشاهده کنید این تغییرات از صفحه ی خوش آمد گویی ویندوز آغاز می گردد و با تغییر کوچکترین عضو ویندوز پایان می پذیرد. در واقع صفحه ی Welcome ویندوز ایکس پی تبدیل به صفحه ی Welcome ویندوز سون خواهد شد و همچنین نوار وظیفه ، آیکون ها ، پنجره ها و حتی صدای ویندوز ایکس شما تبدیل به ویندوز سون خواهد شد به طوری که افراد عادی نمیتوانند تشخیص دهند که این ویندوز ایکس پی است یا سون. علاوه بر این شما میتوانید در هر زمان که علاقه مند بودید با پاک کردن این نرم افزار چهره ویندوز خود را به حالت اولیه آن بر گردانید. در طی ماه های گذشته نسخه های مختلفی از این نرم افزار تغییر چهره ویندوز را در اختیار شما دوستان گرامی قرار دادیم اما نسخه ای را که امروز برایتان آماده کرده ایم در تاریخ Jan 22, 2010 منتشر شده و آخرین تغییراتی را که در ویندوز سون ایجاد شده است را دارا می باشد.
توضیحات کامل تر و ویژگیهای نرم افزار در ادامه مطلب موجود است ...

 

ادامه مطلب ...